GÖRÜNMEYENİ SATMAK-HERRY BECHWITH





Görünmeyeni Satmak

Yazar:Harry Beckwith


Yaratıcı Pazarlamacının Başucu Kitabı

Gelmiş geçmiş en iyi on pazarlama kitabından biri olarak anılan Görünmeyeni Satmak, hizmet ve ürün pazarlaması arasındaki farkı vurgulayarak hizmet satın almak isteyen müşterinin düşünce tarzını ve hizmet sektörünün işleyişini inceliyor. Ancak, hizmet sektörünü geniş bir çerçevede tanımlayarak, "ürün" gibi görünen, sözgelimi Nike spor ayakkabısının pazarlanmasında bile satışa sürülenin ürünün ötesinde, bir insan ilişkisi, bir beklenti, bir duygu olduğuna da dikkat çekiyor.

23 dile çevrilmiş olan bu pratik strateji hazinesi, Stanford mezunu pazarlama ve reklam uzmanı, Harry Beckwith'in 35 yıllık şaşırtıcı deneyimlerinden çarpıcı örneklerle dolu. Örnekler bebek bakıcısı Kate'den Federal Express'e, çok farklı hacim ve konulardaki işlerden alınmış.

"Ürün somut bir şeydir. Onu görür ve ona dokunabilirsiniz. Ama hizmet elle tutulamaz. Hatta, çoğu zaman satın almadan önce yoktur bile. Bir kuaföre gittiğinizde, saçınızı önce kestirir sonra satın alırsınız. Önce sipariş verir, sonra alırsınız." diyen Beckwith'in bu kitabı, pazarladığınız ne olursa olsun, size ufuk açıcı görüşler kazandıracaktır.

"Şimdiye kadar yazılmış en iyi iş kitabı..."
Joel Abrahmson, Merrill Lynch Sigortacılık Şti.

"Hizmet sektöründeki herkesin, yani hepimizin okuması gereken bir kitap..."
Roger Dow, Marriott Otelleri VP ve Satış Müdürü

Yazar:Harry Beckwith

Sayfa Sayısı: 225
Baskı Yılı: 2008
Dili: Türkçe
Yayınevi: Optimist

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder